Eftermiddagen med sköldpaddan.

Hej! Idag och igår har spenderats på stranden med snorkling.Är helt fantastiskt att snorkla här då vattnet är kristallklart och det ligger ett rev tjugo meter från stranden som sträcker sig runt hela ön. 

Och idag när jag var ute och snorklade så hittade jag en ny kompis. En sköldpadda! Jag lade märke till honom när han simmade precis under mig, så jag gjorde den sällskap och spenderade en timme med att simma precis intill den. Inte skygg alls, urhäftigt! Simmat med en sköldpadda i Indonesien[X]

Kliade även på foten när jag låg och solade, och då visade det sig att en krabba hade krupit ner ner i min sko som jag hade bredvid mig. Haha, blev måttligt förvånad. Imorgon bär det av till Bali och möta upp Mamma, Niclas, Hugo och Ingrid. Ska bli oerhört trevligt. 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback