Bali II och delfiner

Hej!

Vet ni vad vi gjorde härromdagen? Vi badade med delfiner!  Det började med att vi åkte ut mitt i havet till en flytande bassäng där vi fick möta Nimo, en 5årig tjejdelfin som upphittats i ett fiskenät i Sumatra. Och eftermiddagen med Nimo var utan tvekan ett av de härligaste ögonblicken någonsin. Jag menar, hur ofta får man simma, klappa,  leka och krama om en delfin?  Fick också simma med stingrockor. Häftigt!

Annars har vi bara njutit av dagarna med sol och bad. I förrgår lämnade vi av familjen på flygplatsen vilket var väldigt tråkigt. Men vi har haft underbara 14 dagar tillsammans, och vi själva ska ju hem snart. Rebecca och jag har rört oss till Seminyak, som ligger på västkusten. Här bor vi på hotellet Grandmas Hotel Seminyak där vi ska spendera några dagar innan vi beger oss av till vårt sista stopp den här resan - Bangkok. 


 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Jag och mina vänner ska åka till bali och är jätte intressserade av att bada med delfiner. Vart är bilderna tagna? Ser jättefint ut. Mejla gärna svar om ni ser detta! :)

Tack på förhand.

2015-04-23 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback